
Furtun tip A, clasa I, 12 bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | polyester de matase |
| Material interior | Strat interior: PVC |
| Diemetru interior | 110 mm |
| Lungime furtun | 20 +/- 0,5 m |
| Masa furtun (cu racorduri) | 19,1 kg |
| Presiune de lucru | 12 bari |
| Presiune de spargere | 36 bari |
TEMPERATURA DE LUCRU
| -30 pana la +70 grade C |
UTILIZARE
| Furtun pentru motopompe si masini de pompieri, folosit la stingerea incendiilor. Toate tipurile disponibile: A, B, C si D. |

Furtun tip A, clasa II, 12 bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | invelis acrilic |
| Material interior | PVC |
| Diemetru interior | 110 mm |
| Lungime furtun | 20 +/- 0,5 m |
| Masa furtun (cu racorduri) | 19,60 kg |
| Presiune de lucru | 12 bari |
| Presiune de spargere | 36 bari |
TEMPERATURA DE LUCRU
| -30 pana la +70 grade C |
UTILIZARE
| Furtun pentru motopompe si masini de pompieri, folosit la stingerea incendiilor. Toate tipurile disponibile: A, B, C si D. |

Furtun tip A, clasa I, 12 bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | 100% poliester de inalta rezistenta |
| Material interior | Cauciuc pe baza de EPDM |
| Diametru interior | 110 mm |
| Presiune de lucru | 12 bari (cu factor de siguranta 1:3) |
| Presiune de spargere | Minim 35 de bari |
| Masa | 780 g/ml +/-5% toleranta |
| Grosimea peretelui | 1.95 mm +/- 0.2 mm toleranta |
| Avizare | DIN14811:2008 + toate Anexele revizuite |
| Echipare | Racorduri de refulare si mansoane cauciucate |
UTILIZARE
| Furtun pentru motopompe si masini de pompieri, folosit la stingerea incendiilor. Toate tipurile disponibile: A, B, C si D. |

Furtun tip B, clasa I, 15 bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material interior | polyester de matase |
| Diemetru interior | PVC |
| Lungime furtun | 75 mm |
| Masa furtun (cu racorduri) | 20 +/- 0,5 m |
| Material exterior | 8,80 kg |
| Presiune de lucru | 15 bari |
| Presiune de spargere | 45 bari |
TEMPERATURA DE LUCRU
| -30 pana la +70 grade C |
UTILIZARE
| Furtun pentru motopompe si masini de pompieri, folosit la stingerea incendiilor. Toate tipurile disponibile: A, B, C si D. |

Furtun tip B, clasa II, 15 bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | invelis acrilic |
| Material interior | PVC |
| Diemetru interior | 75 mm |
| Lungime furtun | 20 +/- 0,5 m |
| Masa furtun (cu racorduri) | 9,26 kg |
| Presiune de lucru | 15 bari |
| Presiune de spargere | 45 bari |
TEMPERATURA DE LUCRU
| -30 pana la +70 grade C |
UTILIZARE
| Furtun pentru motopompe si masini de pompieri, folosit la stingerea incendiilor. Toate tipurile disponibile: A, B, C si D. |

Futrun tip B, clasa I, 20 de bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | 100% poliester de inalta rezistenta |
| Material interior | Cauciuc pe baza de EPDM |
| Diametru interior | 75 mm |
| Presiune de lucru | 20 bari (cu factor de siguranta 1:3) |
| Presiune de spargere | Minim 60 de bari |
| Masa | 475 g/ml +/-5% toleranta |
| Grosimea peretelui | 1.75 mm +/- 0.2 mm toleranta |
| Avizare | DIN14811:2008 + toate Anexele revizuite |
| Echipare | Racorduri de refulare si mansoane cauciucate |
UTILIZARE
| Furtun pentru stingerea incendiilor pentru motopompe si masini de pompieri (toate tipurile: A, B, C si D). |

Furtun tip C, clasa I, 15 bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | polyester de matase |
| Material interior | PVC |
| Diemetru interior | 52 mm |
| Lungime furtun | 20 +/- 0,5 m |
| Masa furtun (cu racorduri) | 4,40 kg |
| Presiune de lucru | 15 bari |
| Presiune de spargere | 45 bari |
TEMPERATURA DE LUCRU
| -30 pana la +70 grade C |
UTILIZARE
| Furtun pentru motopompe si masini de pompieri, folosit la stingerea incendiilor. Toate tipurile disponibile: A, B, C si D. |

Furtun tip C, clasa II, 15 bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | invelis acrilic |
| Material interior | PVC |
| Diemetru interior | 52 mm |
| Lungime furtun | 20 +/- 0,5 m |
| Masa furtun cu (racorduri) | 4,75 kg |
| Presiune de lucru | 15 bari |
| Presiune de spargere | 45 bari |
TEMPERATURA DE LUCRU
| -30 pana la +70 grade C |
UTILIZARE
| Furtun pentru motopompe si masini de pompieri, folosit la stingerea incendiilor. Toate tipurile disponibile: A, B, C si D. |

Furtun tip C, clasa I, 20 de bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | 100% poliester de inalta rezistenta |
| Material interior | Cauciuc pe baza de EPDM |
| Diametru interior | 52 mm |
| Presiune de lucru | 20 bari (cu factor de siguranta 1:3) |
| Presiune de spargere | Minim 60 de bari |
| Masa | 290 g/ml +/-5% toleranta |
| Grosimea peretelui | 1.65 mm +/- 0.2 mm toleranta |
| Avizare | DIN14811:2008 + toate Anexele revizuite |
| Echipare | Racorduri de refulare si mansoane cauciucate |
UTILIZARE
| Furtun pentru stingerea incendiilor pentru motopompe si masini de pompieri (toate tipurile: A, B, C si D). |

Furtun tip D, clasa I, 20 de bari
Detalii
CARACTERISTICI TEHNICE
| Material exterior | 100% poliester de inalta rezistenta |
| Material interior | Cauciuc pe baza de EPDM |
| Diametru interior | 25 mm |
| Presiune de lucru | 20 bari (cu factor de siguranta 1:3) |
| Presiune de spargere | Minim 60 de bari |
| Masa | 130 g/ml +/-5% toleranta |
| Grosimea peretelui | 1.50 mm +/- 0.2 mm toleranta |
| Avizare | DIN14811:2008 + toate Anexele revizuite |
| Echipare | Racorduri de refulare si mansoane cauciucate |
UTILIZARE
| Furtun pentru stingerea incendiilor pentru motopompe si masini de pompieri (toate tipurile: A, B, C si D). |

